modern society
modern society
  


– مهند وسمر رابطه عاشقانه ای را اغاز میکنند .و در قسمت های پایانی مهند برای لاپوشانی این رابطه به نهال (دختر عدنان) ابراز علاقه میکند. عدنان که از تمایل دخترش برای ازدواج با مهند آگاه است، موافقتش را اعلام میکند و تاریخ عروسی مشخص میشود. اما در قسمت پایانی راننده شخصی عدنان که شاهد رابطه پنهانی سمر و مهند بوده، همه چیز را برای عدنان بازگو میکند. با خبر دار شدن عدنان، سمر که از مشکلات روحی شدیدی رنج میبرد خودکشی میکند. مهند بر سر قبر سمر حاضر میشود و میگویید که واقعا عاشق سمر بوده و برای همیشه به دور دستها میرود در حالی که از همه کارهای خود پشیمان است و عدنان و فرزندانش زندگی جدیدی را اغاز میکند. راستی علت خودکشی سمر هم اینه که محند عاشق نهال میشه سمر از محند میخواد که با هم فرار کنن اما محند قبول نمیکنهچون میشه گفت به اشتباهش پی برد که نباید به عدنان و نهال خیانت می کرد در ضمن تو دوبله فارسی اسم ها رو عوض کردن مثلا سمر (بیهتر)بوده یا محند (بهلول)یا فیروزه خانوم(فردوس)یا بیسان(پیکر) بشیر هم به علت مریضی میمیره بعد بیسان و نهاد هم زن وشوهر واقعی هستند

عشق ممنوع از سال 2010 تمامی کانال های فارسی زبان در خواست خرید آن را کردند ولی هیچ کدام موفق به خرید این سریال که یکی از گرانترین سریال های دنیا محسوب میشود را نداشتند . فارسی 1 ،pmc ، و … بارها برای خرید این محصول بزرگ تلاش کردند تا بالاخره کانال Gem tv چند ماه پیش موفق به خرید این سریال زیبا شد .
این سریال حتی در یکی از کانال های امریکا هم با زیرنویس انگلیسی پخش شد . و این برای محصولات ترکیه یک رکورد بزرگ بود .در کانادا هم یک کانال اینترنتی توانست سریال را با زیرنویس پخش کند و حتی امریکای لاتین هم امسال شروع به پخش این سریال زیبا کرد .گزاشی هم درباره این سریال با فکر و عقیده بازیگران لاتین در مورد سریال و کارکترهای آن پخش شد و کارکتر بیهتر بیشتری کارکتری بود که بازیگران علاقع زیادی به بازی آن داشتند .
بازیگر نقش اول سریال برن سات در نقش بیهتر بیش از 20 جایزه برای پرفورمانس خود در بازی نقش بیهتر دریافت کرد و در آخر او بهترین بازیگر سال و سریال بهترین سریال سال شناخته شد . این سریال باعث شهرت ترکیه و سریال های دیگر در دنیا شد و در حدی که چندی پیش روزنامه لندن تایمز درباره سریال های ترکیه و موفقیت های آنها نوشت .
همینطور بازیگران نقش اول سریال پرطرفدار ترین بازیگران سال شدند و در رمانیا و کشور های عرب بازیگران مورد الگو قرار گرفته شده انتخاب شدند .
کشور رمانیا ،یونان از اولین کشورهایی هستند که این سریال را در حالی که در حال پخش بود خریداری کردند و هزینه بزرگی پرداخت کرند .
قسمت فینال سریال در کشور های یونان و ترکیه بین ساعت های پخش مغازه ها تعطیل شدند .




نوشته شدهچهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, توسط admin1.
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.